+ Reply to Thread
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 21 to 40 of 54

Thread: Velkommen!

Country
    Country Flag Region Flag
    Downloads
    315
    Hi Cathe og velkommen.
    Vi er ikke så mange Skandinaver, så det er altid rart at høre et nyt medlem.
    Hvis du behøver hjælp med noget, så sig bare til.
    Der er masser at se, så kig dig omkring...
    Birthe

Country
    Country Flag Region Flag
    Downloads
    315
    Quote Originally Posted by cathejorun
    Hei Birthe,
    Jeg lurer på om det er mulig å få en liste over mønstre til Animal babies og hvor jeg kan få fatt i dem?
    Har forelsket meg helt i dem og ønsker å lage en komplett serie.
    Hyggelig å bli ønsket velkommen av deg.
    Jeg har tittet litt rundt og synes det er mye interressant her og har også forsøkt meg på chat. Er litt usikker på bruk enda men det kommer vel litt etter litt.
    Vi snakkes
    Hilsen Cathe
    Hi
    Her er alle vore oplysninger om Animal Babies -
    men da der er 63 af dem vil det nok være vanskeligt at sy dem alle.
    http://www.cross-stitch-board.com/fo...read.php?t=213
    Da du er ny her er det vigtigt at du læser reglerne for dette bord.
    Det er særlig vigtigt at læse copyright reglerne. De er her:
    http://www.cross-stitch-board.com/fo...ment.php?f=100
    Det er ikke tilladt at bytte mønstre, eller at sende dem til andre, med mindre det er et original købt mønster, og man ikke selv har beholdt et kopi af det.
    Læs også andre regler. Her er listen af hjælpeartikler, hvor du kan finde ud af hvodan alt fungerer:
    http://www.cross-stitch-board.com/fo...play.php?f=100
    Birthe

stitchgirl's Avatar
    stitchgirl
    Hej til alle broderi venner. Jeg er fra Danmark og jeg blev meget glædeligt overrasket over at finde dette web-sted. Jeg glæder mig til at kigge mere her. :-)

anneR's Avatar
    anneR is offline
    • anneR's Work
      • My W.I.P
      • Daughter's stocking, Sisters table cloth
      • Recently finished #1:
      • Prairie Schooler freebies x 2
      • Recently finished #2:
      • Needle Necessitites sampler by LHN
      • Recently finished #3:
      • Just Nan In the tin & over the top Sizzle
    Country
    Country Flag Region Flag
    Images
    27
    Downloads
    14
    Velkommen hit!

Du kommer sikkert til å trives, det er nesten umulig å IKKE trives på et sted hvor alle gjör så godt de kan for at du skal väre en lykkelig xs'er!

MRS Robertson, if you please

Lilli2's Avatar
    Lilli2
    Hej Birthe.

Du må meget undskylde, at jeg ikke har set dit svar her før nu, for at være helt ærlig har jeg ikke været her så meget de sidste måneder.

Jeg håber du er blevet rask igen efter så lang tid på sygehuset :-)

Hvis det er Marslev på Fyn, ja, så kunne vi næsten have været naboer i dag hvis du var blevet i Danmark, jeg bor i Langeskov, ganske få km. fra Marslev :-)

Vi var på ferie på Tenerife her i julen, fandt en butik der hvor de havde kortkit fra Hummel og havde et par kit med hjem, måske de findes her i Danmark, men har aldrig truffet at finde Hummel i nogen butikker her, så nu må jeg vel være lidt stolt :-)

Lilli2

Country
    Country Flag Region Flag
    Downloads
    315
    Hi Lilli
    Det var dejligt at høre fra dig. Jeg kongratulerer dig på dit find! Ja det var Marslev Fyn - Jeg boede dog kun 4 måneder der, det var del i min uddannelse, men det var for 50 år siden! Jeg er i øjeblikket ved at flytte tværs over byen, og da jeg har boet her i 36 år er det et større foretagende!
    Hvis du ikke ser så meget af mig de næste uger er det derfor! Men lad os endelig høre fra dig igen. Det er så rart at kunne bruge mit eget sprog en gang imellem. Jeg kom til Canada første gang i 1961...
    Håber du har et godt nyt år...
    Birthe

Lilli2's Avatar
    Lilli2
    Hej Birte.

Endnu engang kommer jeg lidt sent til her.

Det var hyggeligt at høre fra dig igen :-) Ja, det er jo så mange år siden du boede her, du vil nok slet ikke kunne kende det igen efter så mange år. Har du tænkt på et besøg engang ??? Hvis du har må du endelig fortælle det, vi kunne jo så mødes her :-)

Jeg håber du nu er kommet godt igennem flytningen, puha...efter 36 år samme sted, hårdt arbejde, i hvert fald hvis du samler sammen som jeg gør det !!! Det eneste gode ved at flytte er at der bliver ryddet godt op :-)

Du skal nok få mulighed for at bruge dit eget sprog her, jeg lover dig at " se ind lidt oftere " og hvis du vil er det ok med mig om du sender mail også...min mail ser jeg hver dag, med få undtagelser :-)

Lilli2

karen oestergaard's Avatar
    karen oestergaard

Homepage

Kaere Birthe
    Sikken en overraskelse at møde en dansker på denne side. Jeg hedder karen og bor i Helsingoer. Jeg har ikke broderet på maskine ret laenge, selv om jeg har haft lyst i mange år, men derimod syet meget og stadig goer det. Vi har haft en utrolig lang og kold vinter og alle glaeder sig til foraaret.
    Nu har jeg saa kaempet mig igennem indmeldelsesproceduren og opdager saa dig. Dernaest, at jeg slet ikke kan downloade noget som helst, da jeg har en Bernina (Aurora 440), som bruger ART fil og til noed ogsaa singer (.
    XXX)
    Det er ellers nogle meget smukke blomsterdesign, I har.
    Venlig hilsen
    Karen

Kryddan's Avatar
    Kryddan
    Hejsan!
    Jag är en dryga 40-årig man som för ett par år sedan återupptog mitt broderande som legat i träda sedan tonåren.
    Det blir väl mest korsstygn förstås.
    Har alltid hållit på med handarbete. I huvudsak stickning och virkning, men till slut sade mina händer stopp. Eftersom hjärnan ändå ville att händerna skulle vara sysselsatt så tog jag upp broderandet igen. Och än så länge funkar det!

Nu har jag hittat hit till Ellens fantastiska sida med massor av roliga mönster! Ser fram emot att testa några.

Två andra stora intressen i mitt liv är växter och djur. Jag har en vovve, fyra katter, två akvarier och en undulat. Mitt alldeles egna minizoo.

Till min lägenhet hör en 18 kvm stor terrass där jag odlar allt möjligt i lådor och krukor.

Country
    Country Flag Region Flag
    Downloads
    315
    Hi Kryddan
    Det var rart at høre fra dig. Vi er ikke så mange Skandinaver, men vi er her altså!
    Der er også flere Svenskere, så måske hører du også fra andre.
    Lad os høre hvad du broderer på i øjeblikket? Hvis du behøver hjælp med noget - spørg bare...Ellers kig dig om, der er meget at se.
    Birthe

Liselotte's Avatar
    Liselotte is offline
    • Liselotte's Work
      • My W.I.P
      • Chrismas stocking and a bookmark for an exhange
      • Recently finished #1:
      • "Moonlit Cabin" From Dimensions
      • Recently finished #2:
      • Pincusion (my design)
      • Recently finished #3:
      • A birthday card or my flossmom
      • Recently finished #4:
      • Pincusion (my design)
      • Recently finished #5:
      • Pincusion for an exhange
    Country
    Country Flag Region Flag
    Images
    20
    Downloads
    3
    Hälsar dig välkommen Kryddan, från soliga Norrland! Kan säga som så att Ellens sida är beroendeframkallande. Har hunnit med två av hennes designer hittils, men har flera som ligger och väntar. De är helt underbara.
    Hoppas du ska trivas.
    Liselotte

My blog (in swedish)

Anna Karlsson's Avatar
    Anna Karlsson
    Hejsan!
    Jag heter Anna och har ganska nyligen hittat Ellen´s sida. Den är helt fantastisk. Jag har sytt flera modeller från hennes mönster.
    Jag har broderat i flera år och ska väl försöka att få till ett "My gallery" kruxet är bara att jag vet inte riktigt vet hur man gör. Jag har letat ganska febrilt efter skandinaver som man kan utbyta tankar och idéer med.

Liselotte's Avatar
    Liselotte is offline
    • Liselotte's Work
      • My W.I.P
      • Chrismas stocking and a bookmark for an exhange
      • Recently finished #1:
      • "Moonlit Cabin" From Dimensions
      • Recently finished #2:
      • Pincusion (my design)
      • Recently finished #3:
      • A birthday card or my flossmom
      • Recently finished #4:
      • Pincusion (my design)
      • Recently finished #5:
      • Pincusion for an exhange
    Country
    Country Flag Region Flag
    Images
    20
    Downloads
    3
    Quote Originally Posted by Anna Karlsson
    Hejsan!
    Jag heter Anna och har ganska nyligen hittat Ellen´s sida. Den är helt fantastisk. Jag har sytt flera modeller från hennes mönster.
    Jag har broderat i flera år och ska väl försöka att få till ett "My gallery" kruxet är bara att jag vet inte riktigt vet hur man gör. Jag har letat ganska febrilt efter skandinaver som man kan utbyta tankar och idéer med.
    Hej Anna och välkommen!

Det här forumet är helt underbart. Mycket trevliga människor och massor med ämnen att diskutera.

Här http://www.cross-stitch-board.com/fo...read.php?t=144 finns en beskrivning på hur du gör ett eget galleri.

Hoppas du kommer att trivas.
    Liselotte

My blog (in swedish)

anneR's Avatar
    anneR is offline
    • anneR's Work
      • My W.I.P
      • Recently finished #1:
      • Recently finished #2:
      • Recently finished #3:
    Country
    Country Flag Region Flag
    Images
    27
    Downloads
    14
    Hej Anna och välkommen!

Om du inte får till att göra galleri, säg till, så skall jag hjälpa så gott jag kan! (Men det brukar vara ganska enkelt att få till om man förstår den engelska bruksanvisningen! )

Välkommen till Kryddan och Karen också! Hoppas ni kommer trivas här!

Anna Karlsson's Avatar
    Anna Karlsson
    Tack Anne R och Liselotte!
    Jag ska sätta mig ner efter min semesterresa och fixa till ett "gallery", om jag får problem ropar jag på hjälp. Jag har precis vart till Eskilstuna och köpt lite brodergarn. Jag ska sy en "scissors finder" och en "needelbook".
    Ha en skön sommar!

anneR's Avatar
    anneR is offline
    • anneR's Work
      • My W.I.P
      • Recently finished #1:
      • Recently finished #2:
      • Recently finished #3:
    Country
    Country Flag Region Flag
    Images
    27
    Downloads
    14
    Anna: har du tänkt på att skaffa dig en "floss mum"? Det finns en länk här någonstans... Garnerna är så horribelt mycket billigare i USA, det vore nästan synd att inte utnyttja möjligheten. - Man kommer överens med någon i USA om hur man gör - garner eller tyger från USA, tidningar eller presentkort från Sverige. Det är faktiskt rätt många i USA som INTE har kreditkort eller VISA, så de kan inte handla på en del av sajterna som finns, t.ex. patternsonline.com och sewandso.co.uk - så har jag gjort med min "mamma".
    Skicka ett PM om du vill har mer info!

ankitio's Avatar
    ankitio
    Hej!
    Jag kan verkligen rekommendera att skaffa en "floss mom".
    Jag har en och det funkar jättebra. Jag skickar en lista på de färger jag vill ha och när jag fått garnerna skickar jag ett paket tillbaka med det som önskas just den gången.
    Enda "problemet" är att jag inte brodera så fort utan "mom" hinner fråga om jag önskar mer garn innan jag hinner klart! Men det är ju ett trevligt "problem"!

Anna Karlsson's Avatar
    Anna Karlsson
    Hejsan tjejer!
    Har precis kommit hem ifrån två veckors semester i spanien. Idag gjorde jag ett försök att starta ett gallery, gick inte så bra! bilden var för stor. Så nu måste jag lära mig hur jag fixar det.

Tintomara's Avatar
    Tintomara

Smile Hej på er!

Passar på att hälsa på er i denna lilla hörna av forumet! Hittade hit med hjälp av Liselotte och trivs väldigt bra här! Det är först nu som jag såg att det även fanns ett danskt/skandinaviskt forum - trevligt!

Efter att ha läst i denna tråden har jag redan lärt mig något nytt, nämligen hur jag fick med den lilla svenska flaggan i min presentation Har undrat länge över det

lip1960's Avatar
    lip1960
    Hej Birthe endnu et nyt medlem fra Danmark det er første gang jeg er med på denne måde men jeg kan godt fortælle lidt om mig selv jeg er 47år har to voksne børn, er foreløbig samboende men skal giftes til maj næste år og jeg er ved at brodere bordkort vi skal være 75personer så det er lidt af en opgave. Hyggeligt at man kan skrive på dansk..... Jeg har en farbror og bor i Calgery håber det er stavet rigtigt.. Hilsen lotte

+ Reply to Thread
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)