+ Reply to Thread
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 20 of 54

Thread: Velkommen!

Country
    Country Flag Region Flag
    Downloads
    315
    Quote Originally Posted by Dukkemor
    Hvor skægt at finde dansk på en sådan side ;O)
    Og så bor du i Canada, hvor herligt.
    Savner du aldrig Danmark?
    Håndbrodere du eller brodere du også fra borderi maskine?
    Jeg selv bor på Lolland og er meget glad for at bor her nede.
    Hi Annette
    Hvor var det dejligt at høre fra dig. Vi havde en 5-6 danskere på det gamle Bord, men jeg har ikke set dem siden vi fik dette nye program.
    Kom endelig ned og snak med mig igen!

Jeg håndbroderer kun, og har gjort det siden jeg var 4 1/2 år!
    Jo jeg savner Danmark sommetider, men nu er mine forældre ikke mere, så jeg har ikke været hjemme i 14 år.

Jeg er ikke rigtig klar over hvad du mener med "quick replay". Kan du forklare det lidt nærmere?
    Spørg bare om hvad du vil. Hvis jeg ved det skal jeg gerne hjælpe dig.
    Glæder mig til at høre fra dig igen.
    Birthe

Likra's Avatar
    Likra
    Hei Birthe.
    Jeg håper du kan hjelpe meg, jeg har prøvd å få til at det bak navnet mitt skal stå Visit my gallery, men jeg får det ikke til, har gjort slik det er beskrevet både på nederlandsk og engelsk , da jeg bor i nederland, men jeg får det bare ikke til. Har du kanskje noen triks å gi meg. eller noen andre kanskje. Blir veldig glad for det , takk.

monna's Avatar
    monna

Endnu et "gammelt medlem".

Hej med jer - igen :-)
    Jeg er også tilbage igen... Jeg tabte bare inspirationen, da siden blev ved med at være nede - og kørte laaaaaangsomt :-( Til gengæld har jeg fået broderet en del, så det er jo ikke skidt, uden at være godt for noget andet :-)
    Jeg håber, at vi kan få skabt en god gruppe igen.
    Kan I hygge jer til vi snakkes ved...
    Stort knus fra
    Mona.

Lilli2's Avatar
    Lilli2
    Hej alle.
    Har netop med store overvejelser meldt mig ind her, jeg forstår det meste der bliver skrevet, sådan da, så det er jo en kæmpe overraskelse og mægtig hyggeligt, at der findes nogen der skriver dansk her.
    Jeg bor på Fyn, er blevet grebet af korssting, det er mest kort og minibroderier jeg gør det i endnu, men har store planer

Lilli2

Babypusling's Avatar
    Babypusling

Endnu en gammel

Hej - så er jeg også endelig tilbage. Skulle lige føde et barn i mellemtiden Den skønneste lille pige, som hedder Elisabeth og som nu er 2 måneder gammel.

Det er ikke blevet til så meget broderi siden, men lige pludselig skal lysten nok vende tilbage ... håber så også at der bliver tid til det! Men det er jo altid lidt hyggeligt at sludre herinde, og jeg kan da se et par 'gamle' kendinge

bjorg's Avatar
    bjorg

Nordiske venner !

Hej alle samen ! Jeg er fra Island og det er skönt at möde norsdiske venner her.

monna's Avatar
    monna

Tillykke Anna

http://www.cross-stitch-board.com/fo...ns%20(103).gif Hej alle sammen http://www.cross-stitch-board.com/fo...ns%20(103).gif Nej hvor er vi snart mange! Hvor dejligt.
    Stort tillykke Anna! Det var da dejligt at høre Jeg har fået termin d. 22 december!!! Så nu håber jeg bare, at det går godt denne gang - men jeg tror på det! http://www.cross-stitch-board.com/fo...ns%20(117).gif

scarlett0512's Avatar
    scarlett0512
    Quote Originally Posted by Eden
    Hej Birthe
    Jag heter Karin och kommer från Sverige. Jag behöver lite hjälp om hur jag ändrar min profil Jag vill gärna ha svenska flaggan med, vill använda ett foto i min profil. Kan du hjälpa mig var jag kan hitta detta, gärna på danska? Det är första gången jag är med på ett " forum "!!!
    Många hälsningar från Karin i Malmö
    Hej Karin,

Du kan välja svenska flaggan genom att klicka på "User CP" längst upp på denna sidan. Sedan går du in på "Edit Options" på menyn. Där under "Thread Display Options" skall du se "Country". Där kan du välja Sverige och flaggan ska komma upp bredvid ditt namn. Hoppas att det hjälper!

ankitio's Avatar
    ankitio
    Hej allihopa!
    Jag heter Anki och är från Sverige. Trevligt att kunna skriva lite på sitt eget språk ibland. Det kan bli lite mycket med bara engelska... lite fel och så.
    Ha en bra dag!

frausing's Avatar
    frausing

Tillykke Anna

Hej og velkommen tilbage Anna. Tillykke med din lille pige. Jeg håber det går godt for mig også, jeg har nemlig termin her d. 7. juli, men skal sættes igang d. 29. juni (under en uge til, GISP!http://www.cross-stitch-board.com/fo...ns%20(114).gif ). Jeg har bare ikke forberedt mig overhovedet denne her gang, men sådan er det vel, når det er anden gang. Sidste gang kan jeg bare huske at der havde jeg babyseng parat og havde på nuværende tidspunkt pakket tasken til hospitalet, men nu...Jeg synes ikke engang jeg er mentalt forberedt på éen til.
    Det glæder mig at høre at du også er med på vognen (igen!) Mona. Jeg skal nok krydse fingre.
    Jeg kan glæde mig over at jeg nu er meget tæt ved at være færdig med animal baby nr. 3 (så har jeg indtil videre fået lavet hesten, dalmatineren og nu påfuglen). Sneglen er helt klart næste projekt.
    mange hilsner

frausing's Avatar
    frausing

Baby ankommet!

Hej tøser!

Synes bare lige at jeg ville advare Mona.
    Hvis der er en baby-virus igang her på broderi-sitet, så spår jeg at du også får en pige. Det fik jeg nemlig d. 30/6. En rigtig lille engel, der nok kommer til at hedde Emilie (storesøster på 14 måneder hedder Natalie). Der er indtil videre overhovedet ingen jalousi hos den store. Hun er bare superglad for sin nye lillesøster.
    mange baby-hilsner fra

monna's Avatar
    monna

Tillykke tillykke!

Stort tillykke mor Frausing
    Det var da dejligt at høre, at du har fået endnu en dejlig lille pigehttp://www.cross-stitch-board.com/fo...ns%20(103).gif Det trak lidt ud? Skulle du ikke sættes igang d. 29/6?
    Umiddelbart tror jeg også selv, at jeg får en pige, men måske er det fordi, det er det, jeg kender til i forvejen...? Jeg tror, at jeg vil betale mig fra en scanning, så jeg kan få vished http://www.cross-stitch-board.com/fo...ns%20(130).gif

frausing's Avatar
    frausing

Lyn-fødsel

Hej Mona.
    Jeg vil ikke sige fødslen trak ud. Jeg var på hospitalet hele dagen d. 29. og fik igangsættelsespillerne. Der skete bare nul og niks. Så gik jeg en lang tur, der skete stadig nul og niks. Til sidst sendte de mig hjem om aftenen og sagde at jeg skulle tage hjem og sove og komme igen dagen efter til en ny omgang igangsættelse. MEN...kl. 4 om morgenen startede veerne (jeg synes egentlig ikke de var slemme). En halv time efter gik vandet (og SÅ blev det slemt!). Fra det tidspunkt kan jeg ikke erindre at jeg havde pauser mellem veerne. Efter en 40 minutter lang køretur til hospitalet (med adskillige bide- og neglemærker i vores bil) kom vi til hospitalet kl. ca. 06.15. Min lille datter blev født kl. 06.25, så det var da godt vi ikke stoppede for at få morgenbrød! En fødselsforløb på ca. 2 timer er rimelig hurtigt. Hvis vi skal ha' flere, så bliver vi vist nødt til at flytte tættere på hospitalet. Jeg håber det går stærkt for dig også.
    mange hilsner

Babypusling's Avatar
    Babypusling
    Hej Frausing! Stort tillykke med den lille pige!! Piger er dejlige :-) Og Mona, du er gravid igen, det er bare dejligt at høre, håber at du har det godt. Jeg har ikke rørt et brodderi endnu, synes ligesom ikke at tiden er til det med de to lopper, måske kommer den først igen, når jeg bliver pensioneret ??

Må jeg lige lokke/anbefale - www.morsverden.dk - det er et forrum ligesom dette, der er det bare kvinder med børn, der skvadrer - og det er meget hyggeligt!

Country
    Country Flag Region Flag
    My Mood
    Sleepy
    Images
    35
    Downloads
    24

Hei Birthe!

Godt å se at det er mulig å få hjelp på dansk da jeg er fra Norge. Jeg kommer tilbake hvis jeg har noen spørsmål.

Jill

Country
    Country Flag Region Flag
    Downloads
    315
    Quote Originally Posted by Lilli2
    Hej alle.
    Har netop med store overvejelser meldt mig ind her, jeg forstår det meste der bliver skrevet, sådan da, så det er jo en kæmpe overraskelse og mægtig hyggeligt, at der findes nogen der skriver dansk her. Jeg bor på Fyn, er blevet grebet af korssting, det er mest kort og minibroderier jeg gør det i endnu, men har store planer Lilli2
    Hi Lilli
    Jeg håber du kan undskylde, at jeg ikke har svaret dig før.
    Da jeg for nyligt gik gennem min gamle email, fandt jeg din besked.
    Den kom mens jeg var på sygehuset (I tre uger).
    Jeg håber at høre fra dig igen, vi danskere må jo holde sammen!
    Jeg boede engang for mange år siden i Marslev, hvor er du?
    Skriv endelig igen. Det er altid rart at høre nyt fra Danmark!
    Og hvis jeg kan hjælpe dig med noget, lad mig det også vide...
    Birthe

Torun's Avatar
    Torun

Icon 29 Tidligere usernavn

Quote Originally Posted by Birthe
    Hi Torun
    Det er rart at høre fra dig. Hvad var dit usernavn før?
    Nu for dit spørgsmål:
    Jer er ikke helt sikker på hvad du mener. Hvis du spørger om dine PM på det gamle BB, så er de desværre ikke der mere. Det var blevet så ødelagt af hackeren, at Ellen købte et helt nyt program - det som vi nu bruger.
    Jeg mistede også all de PM's, jeg ikke havde printed.
    Var det det du ville vide?
    Du finder det nye system under "User CP".
    Mitt tidligere usernavn var Colargols Kaos.

Torun

Susanne.k's Avatar
    Susanne.k
    Ej hvor dejligt at finde nogen som taller dansk, jeg er ikke så god til fremmedsprog, engelsk kan jeg dog men der er mange fremmed ord som jeg lige skal lære.

Jeg er 22 og har syet korssting i ca 3 år - elsker det bare
    jeg er gidt med Andreas 31 og vi har sønnen Sebastian på 16 mdr

Country
    Country Flag Region Flag
    Downloads
    315
    Velkommen Susanne
    Det var dejligt at du fandt os!
    Ja vi er kun nogle få, men jeg nyder også at kunne snakke dansk en gang imellem.
    Hvi du vil have hjælp med noget, sig bare til - og se dig om. Der er mange interessante ting her.
    Jeg fører et par lister med gratis mønstre, som du måake har lyst til at kigge i.

http://www.cross-stitch-board.com/fo...ead.php?t=5628
    Den opdateres hver gang et nyt mønster bliver frigivet.

http://www.cross-stitch-board.com/fo...ead.php?t=7992
    Her kan du blandt andet finde gratis Disney mønstre.

http://www.cross-stitch-board.com/fo...ead.php?t=5107
    Her finder du en lang liste af sider, hvor du kan hente gratis mønstre.
    Lad mig høre hvordan det går!
    Birthe

Torun's Avatar
    Torun

Question Div.

Hei

Hvor er du fra i Oslo, jeg er fra Årvoll, men bor på Jessheim.

Torun

+ Reply to Thread
Page 1 of 3 123 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)